вівторок, 8 квітня 2014 р.



Модуль 11.

Тренінг допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. Мені здається, що метод проектів покликаний вдосконалити процес навчання. Адже він привносить неабияку зацікавленість у буденне життя наших учнів та може повернути на стежку любові до навчання навіть тих, хто давно зійшов з неї.             
Я сподіваюсь, що навчання на тренінгу допоможе мені на шляху самовдосконалення та пошуку нових цікавих ідей для власних уроків.

                                                                                         Модуль 10.

Цей модуль допоміг мен із’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання.  Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свогожиттєвого досвіду. Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів. Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.

Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - змісту, процесу, навчального середовища та результатів. Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

         Модуль 8.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовувати підсумкове оцінювання; корисно дотримуватися їх при створенні або адаптації форми оцінювання: обмежити кількість критеріїв до необхідних; залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання; уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів.


          Модуль 7.
         
            В процесі роботи над цим модулем я дізналася, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
ІКТ для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна використовувати різними способами, це також можна робити досить ефективно:презентації – для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси;публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм;вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей;блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів.

                                                                                Модуль 6.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а саме: ділитися своїми думками, ідеями та проектами з іншими; спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти; запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших; створювати спільні вікі-статті, які складаються з декількох вікі-сторінок; створювати лінійні веб-документи, наприклад, блоги тощо.


         Модуль 5.
            
            Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів.
Я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів через пошук нової інформації щодо змісту та методики викладання мого предмету. Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень. Об’єктивні статистичні дані, можливість знайомства з роботами науковців з теми дослідження, участь в інтернет-конференціях розширює можливості дослідника будь-якого рівня досвіду.
         Я можу забезпечити відповідальне використання Інтернет-ресурсів через знайомство учнів з законами правомірного використання інформації, що описують, як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом. Я ознайомилась з тим, як учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів та з тим, що список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах.


         Модуль 4.

Я ознайомилась зі статтею «Оцінювання в проектному навчанні». Розібралась з таблицею ЗХД, зберегла її в папку оцінювання. Створила графік оцінювання ЗХД, розібралася з прикладами діаграм та починаю працювати над створенням презентації.


        Модуль 3.
         
          Цей модуль допоміг мені повторити, як можна використати навчальні дослідження в проектах, як правильно сформулювати ключове, тематичні, основні питання. Я ознаймилась з рекомендаціями по створенню малих групп серед учнів, та зробила висновок, що кожний метод має право на існування в залежності від мети, яку ставить перед собою вчитель на початку роботи над проектом.

        Модуль 2.
            Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме проектна діяльність допомагає учням розвивати самостійність, вміння працювати з інформацією (вибирати, аналізувати, систематизувати) У століття передових технологій необхідно навчити дітей грамотно працювати з інформацією, вибирати необхідну, використовувати її для роботи на уроках.Правильно сплановані проекти зацікавлять моїх учнів, навчать їх самостійності у пошуку інформаціі і взагалі знань.

      Модуль 1.

- створили аккаунт в  Google; - зареєструвалися на сайті wiki.iteach.com.ua, створили власну сторінку користувача; - ознайомилися із структурою I-посібника; - ознайомилися з методом проектів, його ос-обливостями як формою навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар